ZMIANA ADRESU WWW w związku z przekształceniem Ośrodka Pomocy Społecznej w Swarzędzu na Centrum Usług Społecznych, z dniem 01.01.2024 r. zmieni się także adres strony internetowej i adres poczty elektronicznej. Od stycznia 2024 r. wszelkie niezbędne informacje dostępne będą pod adresem: www.cusswarzedz.pl, a kontakt mailowy z siedzibą CUS będzie możliwy dzięki poczcie elektronicznej sekretariat@cusswarzedz.pl Numery telefonów nie ulegną zmianie.

14.09.2018. wyjechaliśmy na wycieczkę do Borówca i Kórnika. W piątkowy poranek zwiedziliśmy makietę kolejową w Borówcu która jest największym tego typu miejscem w Polsce. Odwiedziliśmy również miasto Kórnik, a w nim tamtejsze muzeum znajdujące się w pięknym neogotyckim zamku Działyńskich. Następnie przyszedł czas na odpoczynek w arboretum położonym na tyłach zamku. Po odpoczynku wybraliśmy się w rejs wycieczkowy stateczkiem po Jeziorze Kórnickim. Przewodnik opowiedział nam o walorach krajoznawczych i rekreacyjnych miasta.

Na koniec zjedliśmy smaczny obiad w tamtejszej tawernie. Późnym popołudniem wróciliśmy w dobrych nastrojach do domu.

Sabina Furjan

podczas wyczieczki podczas wyczieczki  podczas wyczieczki